Recenzi napsal/a Aurelian

Září 21, 2023

4.0

2.0

5.0

5.0

4.0

Pre mňa nezaujímavé. Možno tak ešte kvôli nemčine, ktorú mám rád. Príbeh je veľmi oslabený, v podstate takmer bezdejový film. Nebaví ma pozerať na ľudí, ktorých motiváciu nechápem. Vykreslenie nálad, najmä ak hraničí s nejakými zlými stavmi, nie je príjemné. A nechápem, akých 20 % gay obsahu... Jedna pusa a jeden zvuk z vedľajšej izby, že tam súložia muži? Ak si to nepozriete, nič sa nestane. Depku sa vám podarí získať aj inak.

Listopad 04, 2022

6.5

6.0

6.0

8.0

6.0

Mám rád poľskú kinematografiu, aj v oblasti gay tém sa im podarilo natočiť zopár zaujímavých filmov (napr. Hiacynt). Tento film má svetlé momenty, herecké výkony sú slušné. No ako celok je to zdĺhavé, neprináša to nič nové... Dokonca to miestami zaváňa kvalitnou nudou. Napriek zaujímavej kamere.

Srpen 06, 2022

4.8

4.0

6.0

5.0

4.0

Pozrieť sa na to dá - chlapci sú pekní... No dej takmer nulový a nič sa nedeje. Konverzačka, aj to málo zaujímavá...

Červenec 26, 2022

7.0

6.0

8.0

8.0

6.0

Ale áno, každý z nás sa z času na čas na niečo takéto chce pozrieť. Láska na celý život, čo vytrvá až do smrti. Chceli by sme tomu veriť. Dosť romantiky, trochu gýčovité, občas sa lepia ústa od toľkej sladkosti. Inak autori sa nejako veľmi nehrali so psychikou postáv - skoro ako v rozprávke - postavy sa nemenia (s výnimkou Ethel v závere). A určite sa viacerí, čo sem chodíme, pozrieme aj na pekných chlapcov - a Steve Salt pre mňa takým je. :)

4 výsledků - zobrazeno 1 - 4