(Upraven: Listopad 30, 2022)

5.0

4.0

6.0

5.0

5.0
Díky zajímavé divácké základně natěšených (nejen) holčiček, ochotných jít bohužel až do extrémních situací, jako třeba nedávno v Soulu, je i v Thajsku BL produkce stále na vzestupu. Jelikož se jedná o trh zajímavý pro inzerenty, tak svoji šanci prosadit se a třeba i nastartovat slibnou kariéru, dostávají stále noví režiséři, herci...Podobnou situaci vnímám i u Netflixu. Kvantita drtí kvalitu. Hned v první části nastává pro mě nepříjemný obrat, během kterého se vlk mění v bázlivého beránka táhnoucího sebou těžké břemeno z minulosti. Příliš mnoho události, založených na jejich špatné interpretaci, tvoří spojnice pro sledování dalších dílů. Ten je zbytečně roztříštěný. Lesbická zápletka - jen aby se neřeklo. Ti dva "pomocníci" - bodyguardi, slouží zřejmě pro pobavení se na jejich účet. Stále nechápu proces oficiálního zahájení vztahu, který již probíhá. Zřejmě jde o jeho změnu v kolonce na sociálních sítích? Samotný vztah probíhá ve třech krocích vpřed a dvou vzad. Na jedné straně postelové scény, na druhé polibky v předklonu. Zřejmě moc analyzuji. Hlavní píseň je tklivá a příjemně se poslouchá. Čeho je však moc, toho je příliš. Celkové zpracování, dle mého názoru, odpovídá učení se za pochodu s prací před a za kamerou. Tak snad s pokračováním přijde i kvalitativní postup vpřed.