Červen 09, 2022 3220

8.5

9.0

8.0

8.0

9.0
Nič pre tých, čo hľadajú na prvom mieste romantiku, pretože tu ide viac o situáciu s časovou slučkou a hlbšie témy než je láska. Cez prvé dve epizódy sa bolo potrebné prehryznúť, no potom sa dej poriadne rozbehol a každou novou časťou naberal na obrátkach. Tin sa čím ďalej tým viac približoval k Tolovi a spoločne prichádzali na to ako všetko napraviť, čo sa im napokon predsa len podarilo. Niektoré scény boli naozaj emotívne, iné ma doslova obrali o dych, či prinútili stopnúť seriál a jednoducho sa spamätať z toho, čo sa dialo. Všetko bolo prepojené s nelegálnym biznisom, o ktorom sme sa dozvedali stále viac a viac. Páčilo sa mi, že situácie, ktoré postavy zažili v predošlej slučke, sa viac neopakovali, pokiaľ si to situácia vyslovene nevyžadovala. Napríklad rozhovor Tina a Tola v nemocnici sme pochopili až neskôr, rovnako ako aj iné veci, ktoré do seba zapadali až postupom času. Musím ale povedať, že záver ma tak trošku sklamal, pretože všetko bolo skvelé, až dokým sa neobjavila nemenovaná postava s injekciou. Nepochopila som význam tejto scény, ani jej následky. Posledné stretnutie na hodinovej veži bolo... No neviem, ale prišlo mi to zvláštne vzhľadom na okolnosti, ktoré k tomu všetkému viedli. Tým mám namysli predovšetkým následok injekcie. No a úplne posledná scéna s doktorom, ktorého sme mohli zahliadnuť aj niekde na začiatku v malom cameu, spôsobil, že by som rada videla druhú sériu. Dozvedela som sa, že Triage mala byť pôvodne pokračovaním Manner of death, kde práve tento herec stvárňoval hlavnú postavu, takisto doktora, takže by sa to mohlo nejakým spôsobom prepojiť. Posledná scéna na to naozaj odkazuje, takže dúfam, že nás tým tvorcovia len nezavádzajú.