(Upraven: Únor 10, 2024)

9.3

8.0

10.0

10.0

9.0
Těšila jsem se na seriál o závodnících, mám ráda automobilové závody. Nevěděla jsem úplně co mám čekat od Omegaverse tématu, protože to moc neprožívám, ale bylo to tady zahrnuto do děje naprosto v pohodě a také to bylo díky tomu mnohem zajímavější s jejich mimořádnými schopnostmi. A nevadilo by mi ani, kdyby toto téma bylo zahrnuto i o něco víc. Celý tento projekt byl pro mě výjimečný, už od začátku, kdy vybrali herce a ti prošli cestou ke svým rolím, kterou jsme mohli sledovat až přes unikátní téma v seriálu, který byl úplně bez žen a zabýval se dost závažnými problémy. Místy je to opravdu drsné. Tony jako záporák odvádí až moc dobrou práci. Příběh nebyl dokonalý, ale to pro mě naprosto zachraňovali herci. Původně jsem se těšila na Pavla, Nuta a Michaela, které už jsem znala, ale nakonec si mě získalo všech 12. Předváděli ve svých rolích opravdu dobré výkony. Jako postava mě nejvíce zaujal Way a že ho hrál Nut to jenom ještě víc zpříjemnilo. Pavel byl super, hodně se herecky posunul a za mě musím vyzdvihnout i intimní scény, pro mě hlavně Alana a Jeffa, ty se povedly. Co ještě na tomto seriálu miluju jsou písničky, úvodní píseň je naprostá bomba a ani se nezmiňuju o choreografii k ní. A všechny vydávané písničky k postavám v průběhu příběhu byly super a vážně mě to takto bavilo. Já se s kluky ještě určitě neloučím, myslím, že se k tomuto seriálu párkrát vrátím, prostě je pro mě něčím výjimečný a za mě určitě doporučuju vidět.