(Upraven: Červenec 25, 2024)

3.0

2.0

3.0

4.0

3.0
Ai se kvůli incidentu, vyvoleným zřejmě matčiným příkazem oženit se s biologickou ženou, vrátil z Kanady, na otcův příkaz, do Thajska. Jeho chmury rázem zahnal Nhai sesedající z motorového oře, který jakoby vypadl z oka nevlastního otce - Nan-a. Společného mohli mít třeba...pánského kadeřníka? Rozehrál se rázem kolotoč Ai-ova nadbíhání, poháněného chtíčem a Nhai-ova odmítání. Sázka na erotično s věkově "problémovým" hercem, byla hodně špatnou volbou. Nebo mohlo jít o záminku
ospravedlňující totální topornost? Naštěstí jejich vztah pomáhaly tmelit Ai-ovy schopnosti. Vaření - míchat vařečkou v hrnci by mu šlo. Hra - nejen na thajské tradiční nástroje. Alespoň jednu lekci mohl absolvovat. Pořádkumilnost - té šlo, s přihmouřením obou očí, trochu věřit. Plnění všech Hhai-ových přání. Na jedničku podtrženou. Jenže Nhai mu vůbec neulehčoval situaci. Vlastně do vztahu často házel vidle, svojí nepolíbenistí. Bohužel i hereckou. Smysl vedlejších - podpůrných postav, mi i nadále zůstává záhadou. Přišli a zase odešli. Kdyby ani nedošli, udělali by lépe. Škoda, protože aspoň kluci působili sympaticky. Za scénář by se nemuseli stydět ani pejsek s kočičkou s jejich pověstným hrncem, ve kterém vařili ze všeho, co jim přišlo do cesty. Mám stále silnější pocit, z asijské tvorby, inspirace u moravských vinařů. Dá sa, dá sa Pražákům. Jsou si jistí, že mnozí fanoušci skonzumují vše, co je jim předloženo. Bohužel i s vděkem a nadšením. Něco je tu hodně špatně.