Březen 26, 2024 4822

5.0

1.0

9.0

9.0

1.0
Námět evidentně postačoval na scénář maximálně čtyř epizod, a zbytek tvůrci vyvařili z vody. Pokud tedy pominu domněnku, že se jedná o recesi, nebo o snahu vyrovnat se legendárním seriálům typu Dinosaur Love nebo Check Out, jedná se o scénáristicky a režisérsky hodně nezvládnutý projekt. Absolutně to postrádá jakýkoliv vývoj postav, jakoukoliv jejich vzájemnou chemii. Postrádá to jakékoliv emoce, a často i logiku. Třeba když Phum zezadu obejme Peema, a Peem říká: Co blbneš, někdo nás uvidí. A Phum na to: Neuvidí, jsme přece u mě doma. Pár hezkých momentů v seriálu ale přesto vidíme. Jsou ale roztříštěné mezi čtyři páry, přitom žádný z párů tam pořádně nedostane prostor. Těch hlavních postav je zde až příliš. Tvůrci evidentně vsadili na casting, když všechny hlavní postavy obsadili největšími hvězdami GMMTV. Asi nejvíc jsem se těšil na Satanga a Winnyho, kteří excelovali jako vedlejší pár v My School President, jenomže jejich postavy jsou zde napsané tak hloupě a často dětinsky, a příběhu nedávají vůbec nic, spíše naopak. Celou tuto sérii drželi nad vodou snad jen Pond a Phuwin, protože těm jediným jsem uvěřil, že jsou skutečným párem. Ale to je tak vše. Záběry BTS, které běží na konci poslední epizody, byly zajímavější než vše, co se odehrávalo ve všech předchozích epizodách. Mrzí mě, že ti herci mohli být v mnohem lepších projektech, a teď bychom koukali na jiné, lepší seriály s nimi, než na tohle We Are.