Červen 14, 2024 5694

8.0

10.0

10.0

10.0

2.0
Námět měl obrovský potenciál, a herecky to snad nemohlo být obsazeno lépe. Úvodní epizody jsou ale hodně roztříštěné, postavám chybí logika a mnohdy i zdravý rozum. Například když je Vee neprve postřelen, a pak i pobodán, a upadne do bezvědomí, tak za dva dny se už v nemocnici usmívá jako na lázeňském pobytu. V úvodních epizodách je vidět nízkorozpočtovost celého projektu, kdy například krvavé scény byly natáčeny s malinovým sirupem z nejbližšího 7-Eleven. V úvodních epizodách mě i neskutečně vadil ten zvukový podkres, který má navozovat komediálnost jednotlivých scén. A v neposlední řadě otravný productplacement. Reklamní okénka na skvělou zubní pastu a čajový nápoj narušují děj a kazí celkový dojem. Pak ale přišla 5. epizoda, a všechno výše uvedené zmizelo. Příběh najednou začal dávat logiku, zmizel otravný zvukový podkres, akční scény najednou byly naprosto dokonalé, a chemie hlavních postav začala být neskutečně vysoká. Od 5. epizody je to vážně jízda, kterou jsem si užíval. Tady jsem začal vnímat, jak se herectví Offa a Daoua od projektu Love in Translation zlepšilo. Rád kluky uvidím znovu v nějakém dalším, ale lépe financovaném projektu. Nejzajímavější postavou příběhu je ale Veeho babička. Její dialogy s Veem jsou vždy hodně emotivní. Pokud budeme předstírat, že epizody 2, 3 a 4 neexistují, je to úžasný seriál, který můžu vřele doporučit.