Červen 15, 2024 2778

9.0

8.0

10.0

10.0

8.0
Možná budu jedna z mála, ale já si tento seriál užila. Nebyl dokonalý, ale každý týden mi přivodil fajn náladu a určitě se k němu ještě i vrátím. Co se týče příběhu, tak mě bavilo prostředí šperků, ale příběh sám o sobě nebyl úplně vypilovaný. Chvílemi mi to připomínalo skoro nějakou Disney pohádku, hlavně ke konci. Úplně jsem obdivovala, jak měli soukromí pokaždé, když ho potřebovali :D Musím říct, že bez mystické části bych se také obešla úplně, přišla mi tam naprosto zbytečná a ani nijak nezbytná pro příběh. Ale Mos měl hezký ocas (teda jako hadí ocas). Každopádně mám moc ráda Bankyho a jeho bezprostřední herectví je prostě okouzlující, nemůžu se ani zbavit dojmu, že prostě není čistě jen postava, kterou hraje, ale má tam vždy velkou část sebe. Bylo roztomilé, že hrál i se svou kabelkou, kterou dostal od Mose k narozeninám. Já tyhle dva jako jediné beru jako reálný ship a nemůžu se toho pocitu zbavit, i když se snažím :D Takže v posledním díle jsem se cítila až nepatřičně, měla jsem skoro pocit, jako bych jim koukala do ložnice. Postavy byly fajn, bavila mě tady trojka stážistů i bráchové Mos s Tenonem. Velice specifický humor, který občas působí asi i hloupě, ale pro mě je prostě geniální. Lookkaew s Andou byly skvělé, stejně jako Tenon s Petem a o hlavním páru ani nemluvě. S intimními scénami se tu taky nedrželi zpátky, hudba byla příjemná a pro mě vše fungovalo jako fajn seriál, u kterého se zasměju a odreaguju. Četla jsem více ne úplně příznivých názorů, ale já za sebe bych tento seriál na zkouknutí doporučila, určitě v uncut verzi. (V posledním díle se mi mihnul jako bonus ještě Attila z IFYLITA)