(Upraven: Říjen 12, 2024)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0
Zatím jsem se vyhýbala hodnocení, protože jsem si úplně neuměla představit, jak slovy vyjádřit svoje pocity k tomuto seriálu a pořád to nevím. Je neuvěřitelné, jak je láska ve všech podobách nevyzpytatelná. Protože tohle pro mě byla taky láska, a ne na první pohled. Ze začátku jsem si říkala, že je to zase další z řady seriálů ze školy a nebyla si jistá, jestli se zakoukám, no postupně jsem zjišťovala, že vůbec není problém se zakoukat a láska už vyplouvala na povrch. I když je to příběh ze školy, tak mi přijde úplně jiný, detailně propracovaný, řekla bych, že skoro nic v tomto seriále se neodehraje jen náhodou a všechno je pečlivě promyšleno, protože je tu neskutečné množství skrytých významů, a navíc se tam stále něco opravdu děje. Neobjevují se místa, která by člověka mohla otravovat nebo ho nudit. Byla jsem vtažena do děje od začátku do konce. Je tu spousta skvělých herců a každý svou roli hraje báječně. Z toho vzniká pocit naprosto přirozeného prostředí s reálnými vztahy, pocity, situacemi, klady i zápory. Myslím, že jsem ještě nikdy žádné postavě nerozuměla tak, jako Tianovi a Benjamin, který ho hraje, je pro mě naprosto excelentní, z jakékoliv drobné změny v obličeji je hned poznat, co se právě odehrává. Písně, které v seriálu zaznívají jsou nádherné a dokonale pasují do příběhu. Já jsem naprosto pohlcena tímto skvostem, a i když můžou být dějově lepší seriály nebo se zajímavější zápletkou nebo cokoliv, tak tenhle si získal moje srdce natolik, že se zařadil k mým nejoblíbenějším. Asi není tajemstvím, že je zde otevřený konec a doufá se v druhou sérii, myslím, že žádný seriál si nezaslouží pokračování tak jako tento. I přesto se mi tento konec moc líbil, bylo to přesně tak, jak mělo být a neumím si představit, že by se cokoliv změnilo, protože by to ztratilo tu svou křehkost a reálnost, to pozvolné posouvání. Takže doufám a věřím v pokračování a rozhodně bych každému doporučila zhlédnout.