9.0

9.0

9.0

9.0

9.0
Láskopad
Nerozhodný manžel, podváděná manželka, pohledný milenec (jeho milenec). Nebezpečná životní kombinace, která přivodí velké komplikace. Ženatý muž, který se stále hledá, a z ničeho nic, vzplane láskou ke svému kolegovi z policejní akademie, a neví, jestli být s ním, nebo zůstat s manželkou. Nic netušící těhotná manželka, která do posledního okamžiku netuší, že její manžel, se zamiloval do jiného muže. Vlastně malé podezření má, ale myslí si, že se jedná o jinou ženu. Kolik asi takových žen je? Stovky, tisíce, možná více? A pak tu je pohledný milenec, který je srovnaný se svojí sexuální orientací a chce svoji lásku vykřičet do světa. Sexuální přitažlivost a napětí našich hrdinů bylo tak husté a žhavé, že by s dalo krájet a smažit, a dusivé bylo jejich postupné odhalení jejich okolím. Vždyť jen ty hluboké pohledy, mluvily za vše...Jak tohle může dopadnout? Samozřejmě blbě! A proč všechny tyhle snímky končí tak smutně? Asi proto, že je píše sám život, a život není, nebyl a nebude červenou knihovnou. Ústřední herecká trojice mi byla velmi sympatická, fandil jsem jak klukům v jejich lásce, tak i podváděné manželce, bylo mi jí opravdu líto, pač nic nebolí více, než zrada od milovaného člověka. Kdo rád podobnou podívanou, tak vřele do toho, jedná se o velmi kvalitní snímek s queer tématikou. A ano, mě se to moc líbilo. Za to vše dávám 90% :-D