Říjen 14, 2016 1194

6.3

7.0

5.0

6.0

7.0
Na tento film ma navnadil zostrih gay zápletky na YouTube. Nečakal som veľa a snáď aj preto ma celkom príjemne prekvapil. V prvom rade, nie je to žiadna amatérčina, ide o solídny (aj keď ľahký) americký film - čo sa týka profesionálneho vizuálu a spracovania vôbec. Dej sa sústredí v okolí Flatbush avenue a okrsku v New Yorku, príbeh na dvoch bratrancov - pohľadných telefónnych servisákov.

Celkom osviežujúci mi prišiel balans medzi gay a hetero obsahom. Film nie je primárne iba o tom že niekto gay zisťuje že je gay - hoci obľúbený konzumný produkt neskorého a váhavo-odmietavého comming-outu ("ako fešný heterák zistil, že ho možno priťahujú muži") tu je a nie je to vôbec iba postranný štek. No samo o sebe by to bolo možno málo, tak ako sledovať eskapády jeho hetero proťajšku - neskutočne sebavedomého a nepoučiteľného sukničkára, ktorý postupne zisťuje že nie je stredobodom vesmíru a že o niektoré slečny možno stojí o trošku viac.

Okrem rodiny a zamestnania týchto dvoch dočasne prepoja aj nekalé špekulácie na burze a kriminálna zápletka - ktorá však netlačí na pílu viac, než romantický žáner unesie. Rád som si pozrel film s príbehom, kde sex a sexualita nie sú zamlčané ale ani nie sú jediným obsahom. Fungovala aj dynamika charakterov: hurádotoho macho / rezervovaný slušňák. Žiaden zázrak, ale ani strata času. Neurazil a pobavil v rámci nastavenej laťky. Max v podaní Robbyho Stahla je roztomilý na pohľad i ako charakter - masér Andres (Juahn Cabrera) ždibec umelý / čítankovo pekný a bonvivánske klišé.