(Upraven: Duben 23, 2022)

7.5

8.0

9.0

6.0

7.0
Celkově se mi seriál líbil, přestože dávám přednost víc? sériím. Příběh mi přišel docela reálný (až na poslední díl, kde bylo několik dějových nelogičností), a přestože to je typ seriálu, ve kterém si k sobě hlavní postavy většinu času teprve hledají cestu, nepřišlo mi, že by tvůrci zbytečně natahovali a zdržovali děj až do "velkého finále" (jako v Tales of 1000 stars?).
Když v Thajsku chcete prorazit jako herec, nejkratší cesta je přes BL. Rychle se z vás může stát hvězda a fanoušci vás budou podporovat. Bohužel, i když herci tady jsou sympatičtí (zvlášť ten, co hraje Mork-a má krásný úsměv), hvězdy z nich nebudou. Nebyla mezi nimi chemie a těch pár polibků bylo nemastných/neslaných.
Je mi jasné, že celá série se nesla v duchu lásky a ne tělesné přitažlivosti, ale když už točí "pohádku" vrcholící po 10 dílech polibkem, měl by ten polibek být ???
Sekundární pár byl docela zábavný, i když úplně platonický... navíc nejsem příznivce veřejných vyznání před spoustou lidí. Osobně moc nemusím Yoon-a (Toy), kterého jsem ještě neviděla v BL se jakkoli odvázat. Jsem na něho hodně zvědavá v The Unforgotten Night, kde bude hrát hlavní roli, protože ta série zabrousí do vod BDSM... doufám, že překvapí?