10.0

10.0

10.0

10.0

10.0
Výbornej seriál, geniální soundtrack, skvělý herecký obsazení.
Byl to první seriál s dvojicí OffGun, který jsem viděla. Až později jsem si všimla, jakej je Gun roztomiloučkej. A o to víc oceňuji, jak úžasně zahrál ty své postavy v Not Me. Já tam vnímala spíše tři a nejen dvě: White, Black a „White jako Black“. A právě ta poslední postava mi přišla nejzajímavější. Jako Black je radikální ve svých názorech a prezentuje se za toho drsňáka, i když vedle bráchy i Eugene projevuje mnohem víc laskavosti své povahy, než by chtěl. Jako White je zase ten hodný, slušně vychovaný kluk, který se snaží jednat jen správně, naivně ovlivněný svým studiem mimo Thajsko a ten jeho střet s realitou je pro mě hodně zajímavý pohled. Právě prostřednictvím téhle postavy je západnímu divákovi moc pěkně nastíněno, jak to v Thajsku asi chodí, se všema kontroverzema. No a konečně můj oblíbený „White jako Black“ Kdy ten hodný kluk svázaný smyslem pro spravedlnost, povinnost, poslušnost k rodině, dostal příležitost a prostor se uvolnit, odvázat. „Být bráchou“ mu dalo svobodu být více sám sebou. A tím nemyslím jeho vztah k Seanovi, ale to jak si utváří svůj pohled na problémy společnosti, do které se dostal a kterou se snaží pochopit.
Tuhle politickou stránku seriálu jsem si hodně užívala, a i když může někomu připadat nudná, mě hodně bavila.
Líbilo se mi, že ten seriál je takový ušmudlaný, žádné vymydlené postavy ani prostředí. Trošku reality do těch thajských BL seriálů, velmi osvěžující :D Stejně tak mě tam hodně potěšil alespoň jeden hetero pár :D To se v BL seriálech moc nevidí, a celkově se mi tam ty holčičí postavy líbily, že měli dost prostoru. No a ta romantika mezi postavami je tam vždycky tak trochu spojená s těmi traumaty, které si ty postavy nesou, což mi tam dává další vlnu emocí, která mě na tomhle seriálu přitahuje.
Trošku mě mrzelo, že ta postava Tawiho byla taková neslaná nemastná. Na to, že tam byl celou dobu za hlavního zlouna, tak v podstatě neměl šanci nic předvést. Všechny jeho špinavý praktiky byli v podstatě jen převyprávěný, je to někdo, kdo hraje hru, na kterou mu někdo jiný rozdal karty. Chápu, že metaforicky zosobňoval vše, proti čemu tam je třeba protestovat -zkratkovité, né úplně dotažené a domyšlené. No a ten boj partičky hlavních postav můžou někomu připadat naivní, ale oni takoví jsou. Není to žádný elitní tým, který zachraňuje svět. Je to banda „dětí“, který se snaží upozornit na něco, co se jim nelíbí. A nemají moc jiných možností jak být vidět.