(Upraven: Leden 06, 2023)

5.8

6.0

7.0

5.0

5.0
Vlastně je mi Ohm-a a Fluke-a trochu líto, že jim tu šou vždycky ukradne jiná parta. Přitom si to vůbec nezaslouží. I tady byli zajímavý pár, se zajímavým příběhem. A i když např Fluke není úplně můj typ, tak mě vždycky překvapí, jak se mi v seriálu líbí a je mi sympatickej, nějak si mě získá jak hraje to co mu scénář dovolí... né teda, když "hraje" na kytaru ? to fakt né. Jen by tenhle seriál měl dostat do ruky šikovnej střihač, který by z toho udělal 12 parádních dílů, který by trošku odsejpaly a nebyly tak strašlivě utahaný. Phayu a Rain byli naprosto skvělí, úžasná chemie mezi nimi a i ten jejich příběh - pán - "sluha", láska - povinnost, ohledy na rodinu od obou... prostě dokonalost. Jejich odloučení mě až tak nevadilo, co mě na seriálu vadilo víc, že vlastně na poměrně dlouho odloučili i hlavní dvojici a ten díl a půl, co byli od sebe se tam vlastně vůbec nic nestalo, neposunulo, tak sakra proč? Proti titulku "o tři měsíce později" nic nemám, ale nemusím ty tři měsíce sledovat den po dni ? Další párečky sice fajn, ale bylo jich tam zbytečně moc, každý zaláskovaný do někoho, pak zase do jinýho, trošku překombinovaný a vlastně ani nedostali moc prostoru, na to, jaká byla ta stopáž. Rozjezd slabší, 3-11 díl fajn, zbytek utahaný. V rámci žánru thajských BL se najdou i o dost lepší kousky, ale i tady je pár zajímavých momentů.