(Upraven: Září 01, 2023)

3.0

3.0

3.0

3.0

3.0
Tak očekávala jsem od tohoto projektu trochu něco jiného, toto se opravdu nepovedlo, příběh zmatečný přeskakující sem tam a nic nedokončeno,Rak je zničený po rozchodu s Macem který se ho snaží znovu získat i když násilím a vědomí že ho Mac podvedl s nejlepším kamarádem Raka poznamenalo, nestál o další vztah, Dino se chopí příležitosti,
snaží se Raka chránit a získat,malý souhrn děje, po třetím díle jsem uvažovala zda to dokoukat. Myslím že herci by pod jiným vedením i s trochu jinak zracovaným scénářem předvedli lepší výkon, Rak mi přišel abnormálně naivní a ten jeho přihlouplý výraz mě odrovnával, Dino ochranářský a majetnický, ale ta chemie mezi nimi prostě nebyla i když se v posledních dílech Dino snažil v intimních scénách to vypadalo jako by Raka nelíbal, ale prováděl dentální hygienu a průzkumem mandlí. Chalam to bylo psycho, seriál by snesl i méně dílů, zbytečné tlachání a natahování serie ničemu neprospělo a bylo to nudné. Některé zvukové efekty měly navodit komediální linku, ale nějak to k tomu nesedlo. Nedávám určitě nedoporučuji, každému se líbí něco jiného a i tento seriál bude mít své příznivce, ale to každý posoudí až po shlédnutí, jednou jsem to viděla a to mi stačí opakovačka určitě nebude.