Duben 27, 2024 5375

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0
Příběh mě dostával každým dílem. Ne tím, že by byl líbivě krásný, ale nepředvídatelností a chováním jednotlivých postav. Nebyly černobílé a neoblíbila jsem si je pro jejich dobré vlastnosti, ale naopak proto, jak byly vybalancovány ty špatné. Líbilo se mi, jak do zápletky zamotali mystiku se záměnou duší, ale zároveň příběhu nechali ten punc reality.
Zatímco do Joea (Pooma) jsem byla zabouchlá od první minuty, Ming se mi dostával pod kůži postupně. Postava Minga mě fascinovala. Sobecký rozmazlený zmetek, který má pocit, že musí mít vše a zároveň je v něm ten zhrzený osamělý kluk. Jak se mi Upp vizuálně úplně nelíbí, tahle role mu sedla dokonale a zahrál ji ve všech rovinách výborně. A žeru ho i s navijákem. S tím svým divným (ani nemůžu napsat "zvláštním") pohledem a úsměvem – neúsměvem, zahraje úplně všechno. Až mě z něj mrazí, s Poomem tvořili zajímavě dynamický pár. Joe navíc není žádná chudinka, nenechá se sebou jen tak mávat, i když je vmanipulovaný do různých situací. To střídání herců v postavě Joa, dávalo seriálu zajímavé perspektivy a hodně zamyšlení. A hodně se mi líbily ty scény, kdy se spolu ne-vyspali.
Krom napínavé vztahovky je v seriálu spousta vedlejších postav, které jsou zajímavé a nejsou jen do počtu, Wut, Sol, ale i zmetek Tong. Netradiční prostředí ze zákulisí natáčení. Ty kaskadérský záběry pecka. Vybraná muzika mě také zacílila.
Nejvíc mě na tom bavilo, že jsem pořád nevěděla co čekat od každé další minuty. Měla jsem hromadu teorií, a oni stejně vymysleli jinou. Strašně mě bavilo, že mě dokázal uhranout herec, který se mi nelíbí. Navíc postavou, kterou bych v životě asi nechtěla potkat.