(Upraven: Září 30, 2024)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0
Ano, já školní seroše už dávno nemusím a tajně jsem doufal, už k věku herců, že škola odezní po jednom-dvou dílech a že to půjde jakoby do budoucnosti. A ejhle, v dalších dílech je už jen škola. Takový seriál školou posedlý. A jak Wanga pudrují tunami pundru a my všichni víme, proč (?) a jak si tvůrci s nadhledem pohrávají s divákem tím věkovým pelmelem herců, kdy "17ti letá studentka Pepper" (a nejen ta), je kromě ředitele suverénně nejstarší nejen nad množinou všech žáků, ale i učitelů. Na druhé straně musím ale uznat, že to není jen seriál školsky-povrchní, kde chodí jen v podkolenkách po chodbách a postavy jsou jednoduché co se týká charakteru, typu. Zde obě hlavní postavy jsou nesmírně složité do hloubky. Tian se nemůže vyznat sám v sobě, a to nejen díky ne moc příjemnému dětství, je silně rozpolcený v duši, něco jej tíží a hodně trápí od doby, kdy poznal Wanga, zatímco Wang jedná náhle, je hned se vším hotový, někdy náladový, zbrklý, nevypočitatelný, dokonce si myslím, že svým jednáním Tiana mnohdy i vnitřně zraňuje a v konečném odstupu musím říci, že oba herci hrají tyto navrstvené postavy velmi dobře a jsem rád, že vybrali právě je. A co mě naprosto šokuje v tom dobrém slova smyslu, a mnozí diváci jsou z toho zbytečně rozladění, že to, co většinou u jiných seriálů začíná v prvních dílech, tak tady si s tím nejkrásnějším citem na světě tvůrci i herci tak jemně a s pokorou hrají, že jej poznáme prostřednictvím Wanga téměř až na konci první série.