5.3

2.0

5.0

10.0

4.0
Tady je mé hodnocení filmu těsně po shlédnutí v kině:
Byl jsem se v sobotu podívat na tento filmový počin Bohdana Slámy. Všechno mělo zvláštní nádech očekávání co z toho vlastně bude, do sálu přicházela spousta hetero párů, skoro nijaké gay páry či "podezřelí" jedinci. Usazen do křesla s nějakýma oříškama v ruce jsem se prochroupával začátkem filmu. S lehkou ironií, s nádechem vtipu, který nebyl nijak křečovitý, naopak vše bylo na svém místě a místy lehce překvapil se děj napjatýmy okamžiky pomalé kamery přesouval k vnitřnímu CO hlavní postavy. Dějem se prolínala i úžasná Bydžovská, která to nehrála, ta to prostě tak nejspíš má a žije něco takového. Co mě uchvátilo byla hudba, Iva Bittová prostě excelovala, doufám že brzy vyjde soundtrack, protože ta hudba mě naprosto dostala. Dodala filmu úžasnej emocionální náboj.
Nechci zacházet do detailů, myslím že toto dílko stojí za návštěvu kina, už kvůli těm několika citlivým a choulostivým okamžikům, které někdo s chichotem přechází, někdo se zatajeným dechem silně prožívá či strnule kouká a dělá že se ho to netýká.
Dost by mě zajímaly reakce heteráků, z kina nevycházel nikdo pohoršen ani pánové neomdlévali ani nešli do kolen.......

Toto je mé hodnocené po delší době:
S odstupem několika měsíců po shlédnutí filmu musím konstatovat že sice se konečně točí v Česku něco o gayích, ale ted to vnímám lehce vypočítavě (být gay je dneska IN) a vše kde jsou gayové se prodává. Takže budu nemilosrdný a hodnotím skutečně nízko protože i když je to u nás ojedinělá věc, v porovnání s gay filmy ve světě se to prostě nedá srovnávat. Hudba pro mne zůstává skvělá, zbytek hodnotím jak hodnotím.