Podrobnosti recenze
7.4 6 10Matthew Mishory ve filmu zachytil krátký úsek Deanova života před odchodem do New Yorku, kdy už bylo zřejmě pohromadě vše, co Deanovi umožnilo útok na postavení v první lize. O herecké práci se ale dozvíme jen málo, dominuje soukromý život, a v něm vidíme specifického narcise, který se ve vztazích nikdy nevydá úplně: vždy zbývá kousek tajemství, které udržuje jeho přitažlivost. Mishory nekárá, prostě přijímá, že Deanova výjimečnost to ospravedlňovala. Rozumnou míru obdivu překračuje Mishory v závěru filmu, když se zjevným odkazem na Deanův předčasný konec nadneseně vtahuje do hry Malého prince. Malý princ ovšem odešel proto, že dítě musí dorůst, Dean právě naopak proto, že nedorostl, že nezvládl příval peněz, s nimiž neuměl zacházet: velmi častý osud příliš mladých hvězd.
Mishoryho film rozhodně není komerčním životopisem a inspiruje k mnoha úvahám.