(Upraven: Leden 01, 2023)

9.3

10.0

9.0

9.0

9.0
Tenhle seriál jsem dlouho ignorovala, navzdory kladným recenzím mě moc nezaujali herci v hlavních rolích. Ale nakonec jsem neodolala a seriál zkoukla jedním dechem. Příběh mě opravdu hodně zaujal, bavil mě a líbil se mi. I když ty mystický zápletky moc nemusím, tady je to pojaté výborně. Líbil se mi ten styl vyprávění – flashbacky do minulosti a minulých životů a všechny ty vedlejší postavy, které se tam kolem vyskytovaly a spojovaly tu minulost a přítomnost. Ta propojenost rodin a všech těch postav se scénáristicky dost povedla. Ano, stopáž by mohla být trošku méně velkorysá, a nějaký ten střih navíc by některým scénám více než prospěl, ale ten příběh byl prostě dobrej. Mé předsudky vůči hlavní čtveřici ale stále trochu přetrvávají.
Osobně jsem opravdu nemusela postavu Ina, prostě mi byl protivnej, vlezlej. A tak trochu jsem měla pocit, že Kornem dost manipuluje a nedává mu moc času ani prostoru, aby se srovnal sám se sebou a s tím co se děje mezi nimi a ani s tím, jak je přijímaná okolím jeho rodina a tím i on. Takže se nedivím, že Korn to vyřešil takhle zoufale. A ke Kornovi - moc mi nesedí Kaův styl hraní. Ten jeho styl deklamování replik mi vadil už v Lovely Writer, které jsem viděla dříve. Ale i tak ty flashbacky na jejich vztah byly v seriálu parádně zpracované a ten jejich příběh byl hodně silný a emociální nejen kvůli tomu, jak skončil.
Naopak mě překvapili Fluke a Ohm, kteří také nejsou ti, které bych si do hlavních rolí vybrala, ale tady mi dost sedli. Jasně, občas utahaný, ale přišlo mi to v rámci charakteru a stylu seriálu. A jak příběh nabíral na obrátkách, tak se mi v těch dramatických situacích hodně líbili.
No a pak je tu support pár Win a Team, který mě zacílil hodně a přiznávám, že to byli právě Boun a Prem, kvůli kterým jsem seriál nakonec začala sledovat. Proto jsem byla zklamaná, jak málo prostoru tam měli a sakra proč mám pocit, že tam někde nějaký kus zápletky chybí :D
Každopádně jsem ráda, že jsem UMWA viděla ještě před Between Us. A myslím, že seriál patří k thajské klasice tohohle žánru a kdo má rád romantiku na věky věků, tak by ho měl vidět.