Recenzi napsal/a Lady Whistledown

Červen 23, 2024

9.0

9.0

9.0

10.0

8.0

Mám ráda novinky, které se liší od zajetých kolejí. Příběh byl napínavý, těžko odhadnutelný a hlavně originální. Láska? Té tu moc nečekejte. Ale pokud máte rádi lehké horory, pak je to to pravé pro vás. A ten konec? Wow, to je teda nářez.

Červen 23, 2024 (Upraven: Červen 23, 2024)

2.8

3.0

1.0

4.0

3.0

Něco tak příšerného se jen tak nevidí. Příběh o ničem, herecké výkony doslova k pláči a hudba? Škoda slov...

5.8

5.0

7.0

8.0

3.0

Spousta kapesníčků se vám u tohoto velmi dojemného seriálu bude jistě hodit. Je něžný, možná až moc? Těch pocitů, které na vás hodí najednou je příliš, až už ani nevíte, koho máte litovat dřív. Herci koukatelní, ale ne moc přesvědčiví. Bohužel největší chybou tohoto seriálu jsou nevyplněná místa, která navozovala mučivou nudu. Někdy je méně více. Konec byl příliš sentimentální a předvídatelný, což postrádá originalitu, kterou jsem od tohoto seriálu očekávala.

Červen 22, 2024

9.0

9.0

9.0

9.0

9.0

Ano! Tohle je můj šálek kávy. Jednoduchost se střídá s šíleností. Zamotané vztahy, které vás baví, a které jsou roztomilost sama. Ústřední hudba, která je velmi chytlavá a melodická a opravdu navozuje svatební náladu. Herci jsou krásní a herečky to samé, což je jedno plus za druhým. Žádné prodlužování a zbytečné scény, které seriál brzdí, to je Wedding Plan.

Červen 22, 2024

6.0

6.0

5.0

7.0

6.0

Korea se jistě velice snaží posunout BL na novou úroveň a někteří si myslí, že právě tento seriál je tím začátkem, který je tomu nejblíže. Je pravdou, že seriálu nechybí hloubka, kterou většina jiných korejských BL seriálů opravdu postrádá, nicméně... Bylo to většinu času o ničem a hlavní představitel, který hrál postavu Kima, byl velice nesympatický. Ale není to tak, že by tento seriál neměl co nabídnout, naopak! Je tam spousta nového, co stojí za aspoň jedno zhlédnutí.

Červen 22, 2024

9.0

10.0

9.0

9.0

8.0

Roztomilý seriál o přátelství a tajné lásce, která jak už to bývá, nakonec nezůstane tajnou. Láska, kde nejde jen o tělesné projevy, ale hlavně o projevení citů, které v sobě spousta z nás často dusí. Přijetí toho, že v sobě máme možná víc lásky na rozdávaní, a to ať už jde o jakékoliv pohlaví. Jemnost a něžnost, to jsou hlavní rysy tohoto seriálu.

Červen 22, 2024

5.8

5.0

7.0

7.0

4.0

Něco nového, něco starého, něco modrého... chybí mi jen něco půjčeného. Seriál, který uchvátil nejednoho diváka. Příběh ale bohužel nebyl ničím výjimečný. Rychlá auta, která seriálem prosvištěla leda tak za kamerou. Herci, kteří byli sice sympatičtí, ale jejich herecké výkony byly slabé, až podprůměrné a to mluvím především o prvním páru, jehož příběh byl doslova nudný a nezáživný. Druhý pár měl naopak velmi dobrou chemii, ale málo času na to, abychom toho o nich zjistili víc. Bohužel jsme se zde nevyhnuli ani známému prostředí zvanému ''škola''. A nakonec kluci, nebo spíše chlapci, kteří se tváří drsně, ale ve skutečnosti jsou...

8 výsledků - zobrazeno 1 - 8